MyRetreat

Sąlygos ir taisyklės

Šios taisyklės ir sąlygos („Taisyklės“) yra teisiškai privalomas susitarimas tarp jūsų (toliau – „Jūs“, „Svečias“) ir MB MyRetreat (toliau – „MyRetreat“, „mes“), įregistruotos Lietuvoje (juridinio asmens kodas 306437141, adresas: V. Nagevičiaus g. 3, Vilnius). Šios Taisyklės reglamentuoja jūsų naudojimąsi mūsų svetaine, paslaugomis ir kitais pasiūlymais, kuriuos teikia MyRetreat.

Poilsio namelis rezervuojamas mūsų platformoje toliau vadinamas “Poilsiavietė“ arba “Namelis”. Asmuo, kuris atlieka rezervaciją, vadinamas „Svečiu“, o jei rezervacija daroma kitam asmeniui – abu asmenys laikomi „Svečiais“.

1. Paslaugos

1.1. MyRetreat siūlo poilsį gamtoje atsiribojant nuo skaitmeninių įrenginių. Viešnagės trukmė yra mažiausiai 2 nakvynės (nebent susitarta kitaip), o paslauga teikiama vienam arba dviems asmenims.

1.2. Namelis yra pilnai įrengtas su miegamąja ir virtuvės zonomis bei vonios kambariu.

2. Rezervacija

2.1. Atlikdami rezervaciją, Jūs įsipareigojate sumokėti visą rezervacijos kainą ir visus pasirinktus papildomus paslaugų mokesčius (toliau – „Bendra suma“). Gavus apmokėjimą Jūsų užsakymas yra patvirtinimas ir laikoma, kad sudarytas tiesioginis susitarimas tarp Jūsų ir MyRetreat.

2.2. Prieš atlikdami rezervaciją Jūs turite susipažinti su visomis taikomomis taisyklėmis.

3. Atvykimas ir išvykimas

3.1. Atvykimas nuo 15:00 val. Išvykimas – iki 11:00 val. (nebent susitarta kitaip).

3.2. Poilsiavietė turi būti palikta tvarkinga, visos šiukšlės ir (arba) atliekos atsakingai sutvarkytos. Jei namelis paliekamas nepriimtinos būklės, už papildomas valymo ar remonto paslaugas taikomas mokestis – 20€/val. tarifas, priklausomai nuo to, kiek reikia papildomo valymo, skalbimo ar remonto. Mokesčius privaloma sumokėti per 30 dienų nuo išsiregistravimo dienos.

3.3. Jei po patikrinimo pastebima, kad trūksta inventoriaus ar kitos įrangos, bus taikomas kompensacinis mokestis. Mokestis nustatomas įvertinus pradinę daikto vertę ir jo nusidėvėjimą bei privalo būti apmokėtas per 30 dienų nuo išsiregistravimo dienos.

3.4. MyRetreat neatsako už prarastus ar pažeistus Jūsų daiktus. MyRetreat personalui radus Jūsų pamestus daiktus jie yra grąžinami, jei grąžinimo išlaidas padengia svečias.

4. Augintiniai

4.1. MyRetreat poilsiavietėje džiaugiamės galėdami priimti tvarkingus ir draugiškus šunis – jie laukiami be papildomo mokesčio. Kitų gyvūnų šiuo metu priimti negalime. Dėkojame už supratingumą.

4.2. Svečiai privalo surinkti savo augintinio ekskrementus ir pasirūpinti, kad poilsiavietėje būtų išlaikyta švara ir tvarka visų svečių patogumui.

4.3. Už augintinių padarytą žalą MyRetreat poilsiavietės teritorijai ir/ar tretiesiems asmenims atsako svečiai. 

4.4. Jei dėl augintinio agresijos kyla grėsmė aplinkinių saugumui, sveikatai ar gyvybei ar bet kokiam MyRetreat turtui, mes pasilieka teisę nutraukti svečių viešnagę ir nekompensuoti sumokėtos sumos.

5. Vaikai

5.1. Nameliai yra skirti 2 suaugusiems žmonėms nuo 18 metų,o jūsų mažieji yra laukiami prisijungti. Specialių lovų ar įrangos vaikams neturime, todėl svečias yra atsakingas už visus reikalingus daiktus savo vaikams, kad jie jaustųsi komfortiškai. Už vaikų saugumą visos viešnagės metu MyRetreat neprisiima atsakomybės.

6. Dovanų kuponai

6.1. Dovanų kuponus galite įsigyti mūsų internetinėje svetainėje myretreat.lt

6.2. Dovanų kuponai galioja 12 mėn. nuo įsigijimo dienos. 

6.3. Kuponai negrąžinami ir nekeičiami į pinigus. Nepanaudojus kupono per nustatytą terminą pinigai negrąžinami. 

6.4. Kuponą galima panaudoti tik vieną kartą. Panaudojus nepilną kupono sumą skirtumas negrąžinamas. 

7. Ribojimai ir atsakomybė

7.1. Rūkymas namelyje griežtai draudžiamas (įskaitant ir elektronines cigaretes, kaitinamą tabaką ar bet kokias kitas rūkymo priemones)

7.2. Jūs esate atsakingi už Jūsų ar Jūsų svečių padarytą bet kokią žalą. Už bet kokią žalą ar nuostolius MyRetreat turi būti sumokėta visa suma, jei to nepadarysite, būsite atsakingi už bet kokių vėliau dėl jūsų veiksmų pareikštų pretenzijų patenkinimą (kartu su visomis mūsų ir kitos šalies teisinėmis išlaidomis).

7.3. Namelyje griežtai draudžiama naudoti atvirą liepsną, išskyrus židinyje, naudojant MyRetreat parūpintas medžiagas. Tai apima (bet neapsiriboja) žvakių, smilkalų, žibintų, lempų ar bet kokios kitos liepsnos deginimą.

7.4. Be išankstinio MyRetreat sutikimo neleidžiama daryti komercinių nuotraukų ir filmavimų. Bet koks leidžiamo fotografavimo ar filmavimo metu užfiksuotas turinys negali būti viešai platinamas be išankstinio raštiško sutikimo ir turi būti aiškiai nurodyta, kad jis padarytas MyRetreat teritorijoje, visose socialinės žiniasklaidos platformose tai turi būti tiksliai pažymėta arba pateikta nuoroda į myretreat.lt

7.5. Draudžiama pasikviesti papildomų svečių nakvynei ar net trumpam pabuvimui.

8. Atšaukimas ir rezervacijos keitimas

Svečio iniciatyva

8.1. Atšaukus rezervaciją likus daugiau nei 14 dienų iki atvykimo galite:

  • Atgauti visą sumokėtą bendrą sumą
  • Perkelti rezervaciją – jei perkeltos rezervacijos bendra suma mažesnė – skirtumas svečiui nėra grąžinamas, jei bendra suma didesnė – svečias privalo sumokėti skirtumą. Rezervacijos perkėlimas galimas tik vieną kartą.
  • Gauti sumokėtos sumos dydžio kuponą


8.2. Atšaukimas likus mažiau nei 14 dienų iki atvykimo:

  • Jei atšaukimas atliekamas likus 7–14 kalendorinių dienų iki atvykimo, svečiui grąžinama 50 % sumokėtos sumos.
  • Jei atšaukimas atliekamas likus mažiau nei 7 kalendorinėms dienoms iki atvykimo, taikomas 100% rezervacijos mokestis – sumokėta suma negrąžinama, nepriklausomai nuo aplinkybių (liga, kelionės pasikeitimai ir pan.).


8.3. Užsakant viešnagę likus mažiau nei 14 dienų iki atvykimo svečiui suteikiamas 24 val. „apmąstymo laikotarpis“ – per jį galite atšaukti rezervaciją ir atgauti visą sumokėtą bendrą sumą, perkelti rezervaciją arba gauti atitinkamo dydžio kuponą.

MyRetreat iniciatyva

8.4. Jei MyRetreat negali suteikti paslaugos, pasiūlysime alternatyvą: perkelti Jūsų rezervaciją arba grąžinsime visą sumokėtą bendrą sumą.

8.5. MyRetreat neatsako už nuostolius, jei atšaukimas įvyko dėl taisyklių ar sąlygų nesilaikymo ir neatsakome už Jūsų išlaidas, sąnaudas ar nuostolius, patirtus dėl bet kokio pakeitimo ar atšaukimo.

8.6. Jei Svečias kelia grėsmę sau, aplinkiniams, turtui ar gyvūnijai, MyRetreat turi teisę nutraukti viešnagę be išankstinio įspėjimo ir pareikalauti, kad atitinkamas svečias išvyktų iš MyRetreat teritorijos. Sumokėta suma už viešnagę nebus grąžinama ir nebus organizuojama kelionė atgal, o MyRetreat neapmokės jokių išlaidų, patirtų tokiomis aplinkybėmis.

9. Force majeure aplinkybės

9.1. MyRetreat neatsako už atvejus, kai paslaugų suteikimas neįmanomas dėl gamtos stichijų, karo, streikų, epidemijų ar kitų nuo mūsų nepriklausančių priežasčių.

10. Trečiųjų šalių svetainės

10.1. MyRetreat neatsako už pateiktą informaciją trečiųjų šalių svetainėse (tikslumą, turinį ar prieinamumą). Draudžiami bet kokie mėginimai pažeisti mūsų svetainės veikimą, jei MyRetreat svetainė visiškai ar iš dalies neveikia dėl kompiuterinių virusų užkrėtimo, klaidų, klastojimo, neteisėto įsikišimo, sukčiavimo, techninių gedimų ar kitų priežasčių, kurių mes negalime kontroliuoti, pasiliekame teisę savo nuožiūra uždrausti naudotis mūsų svetaine ar sustabdyti jos veikimą.

11. Priešgaisrinės saugos ir elgesio taisyklės

11.1. MyRetreat yra įsikūręs miškingoje teritorijoje, todėl ugnies kūrenimas lauke yra leidžiamas tik tam skirtoje laužavietėje.

11.2. Miške negalima sukelti jokios ugnies, negalite palikti šalia ofuro vonios degančios krosnies be priežiūros, negalima deginti kitų medžiagų (pvz. buitinių atliekų) , tik MyRetreat pateiktas malkas. 

11.3. Krosnimi viduje privalote naudotis pagal saugos taisykles, negalima deginti kitų medžiagų (pvz. buitinių atliekų) , tik MyRetreat pateiktas malkas. Negalima laikyti atvirų krosnies durų, palikti krosnį be priežiūros, dėti daiktus šalia ar ant krosnies. 

11.5 Draudžiama naudoti fejerverkus poilsiavietės teritorijoje.

12. Svečių atsakomybė

12.1. Svečiai atsako už atsivežto maisto kokybę ir tinkamumą vartoti.

12.2. MyRetreat neatsako už sužalojimus ar turto apgadinimą, jei tai įvyko dėl svečio kaltės pažeidžiant vidaus taisykles, saugaus elgesio ar priešgaisrinės saugos reikalavimus.

12.3. Už bet kokius nelaimingus atsitikimus, kurie gali nutikti MyRetreat teritorijoje, tiek už jos ribų (pvz., žygiuose), atsako svečiai.

12.4. Poilsiautojai privalo atlyginti žalą už bet kokį poilsiavietėje ar visoje teritorijoje sugadintą ar sunaikintą kilnojamąjį ar nekilnojamąjį turtą. Materialinė atsakomybė taikoma pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus.

12.5. Kilus gaisrui dėl svečio neatsargumo – visus nuostolius atlygina svečiai.

12.6. Visi namelyje ir MyRetreat teritorijoje esantys daiktai yra MyRetreat nuosavybė, todėl jie negali būti išvežami ar pasiimami išvykstant, pastebėjus nuostolius svečias privalo juos atlyginti. 

12.7. Pastebėjus daiktų pažeidimus ar veikimo sutrikimus būtina nedelsiant apie tai informuoti personalą paštu info@myretreat.lt.

13. Autorinės teisės

13.1. Visos autorių ir kitos intelektinės nuosavybės teisės į turinį pateiktą puslapyje myretreat.lt priklauso MB MyRetreat. Be mūsų raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti, platinti ar naudoti tekstinį, vaizdinį, garsinį ar bet kokios kitos rūšies turinį ir naudoti jį komerciniais tikslais. Visi pavadinimai, logotipai ir prekės ženklas yra MyRetreat nuosavybė ir niekas negali jų naudoti jokiais tikslais be mūsų išankstinio raštiško sutikimo.

14. Privatumas ir komunikacija

14.1. Užsisakydami viešnagę, Jūs sutinkate gauti su tuo susijusią komunikaciją el. paštu.

14.2. Galite bet kada atsisakyti rinkodaros laiškų parašydami el. paštu: info@myretreat.lt

15. Asmens duomenų apsauga

15.1. Mes saugome ir tvarkome Jūsų duomenis laikydamiesi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimų.

15.2. Jūs esate „duomenų valdytojas“, o MyRetreat – „duomenų tvarkytojas“.

15.3. Duomenys tvarkomi tik tiek, kiek būtina paslaugoms teikti.

15.4. Daugiau informacijos apie duomenų apsaugą – privatumo politikoje.

16. Pranešimai ir komunikacija

16.1. Visi oficialūs pranešimai privalo būti rašytiniai.

16.2. Pranešimai laikomi įteiktais nuo jų gavimo momento.

17. Papildoma informacija

17.1. Dėl klausimų kreipkitės el. paštu: info@myretreat.lt

18. Teisė ir jurisdikcija

18.1. Bet kokie ginčai tarp svečio ir MyRetreat yra sprendžiami pagal Lietuvos Respublikos teisę.

prenumeruok naujienlaiškį

Prenumeruok naujienlaiškį ir gauk 10 % nuolaidą pirmam apsilankymui.